Περιγραφή:
Σχεδιασμός
Πολυβάθμια, υποβρύχια αντλία 10" με ιμάντα έλξης για κατακόρυφη ή οριζόντια εγκατάσταση
Χρήση
- Για την παροχή απλού και πόσιμου νερού από γεωτρήσεις και δεξαμενές
- Παροχή νερού οικιακής χρήσης
- Για τη δημοτική υδροδότηση, άρδευση με καταιονισμό και κανονική
- Αύξηση πίεσης
- Μείωση της στάθμης νερού
- Για την άντληση νερού σε βιομηχανικές εφαρμογές
- Για την άντληση νερού χωρίς μακρόινα και διαβρωτικά συστατικά στοιχεία
Ιδιαιτερότητες/Πλεονεκτήματα προϊόντος
- Ανοξείδωτο, ανθεκτικό σε διάβρωση υδραυλικό τμήμα
- Ευέλικτη εγκατάσταση για κατακόρυφη ή οριζόντια τοποθέτηση
- Εύκολη εγκατάσταση χάρη στην ενσωματωμένη βαλβίδα αντεπιστροφής
- Μεγάλο φάσμα ισχύος
- Τύποι ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη
Τεχνικά στοιχεία
- Σύνδεση ηλεκτρικού δικτύου: 3~400 V, 50 Hz
- Υποβρύχιος τρόπος λειτουργίας: S1
- Θερμοκρασία ρευστού:
- Ερμητικά χυτευμένοι κινητήρες: 3-20°C ή 3-30°C (αναλόγως του τύπου)
- Κινητήρες με δυνατότητα επαναπεριέλιξης: 3-30°C (αναλόγως του τύπου)
- Ελάχιστη ροή στον κινητήρα: 0,1-0,5 m/s (ανάλογα με τον τύπο)
- Μέγιστη περιεκτικότητα σε άμμο: 50 g/m3
- Μέγιστοι κύκλοι έναρξης: 10 - 20/h (αναλόγως του τύπου)
- Μέγιστο βάθος βύθισης: 100 - 350 m (αναλόγως του τύπου)
- Βαθμός προστασίας: IP 68
- Σύνδεση πίεσης: Rp 6
Εξοπλισμός/Λειτουργία
- Υποβρύχια αντλία πολλών βαθμίδων με ημιαξονικές πτερωτές
- Ενσωματωμένη βαλβίδα αντεπιστροφής, με ελατήριο
- Σύνδεσμος NEMA για σύνδεση κινητήρων μέχρι 8", τυποποιημένη σύνδεση για κινητήρες από 10" και πάνω
- Τριφασικός κινητήρας
- Ερμητικά χυτευμένοι κινητήρες
- Κινητήρες με δυνατότητα επαναπεριέλιξης
Υλικά κατασκευής
- Περίβλημα υδραυλικού συστήματος: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301
- Πτερωτές: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301
- Άξονας υδραυλικού συστήματος: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4057
- Περίβλημα κινητήρα: EN‐GJL ή αντίστοιχα ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301
- Άξονας κινητήρα: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4542 ή αντίστοιχα 1.4462 (ανάλογα τον τύπο)
Περιγραφή/Κατασκευή
Υποβρύχια αντλία για κατακόρυφη ή οριζόντια εγκατάσταση.
Υδραυλικό σύστημα
Υποβρύχια αντλία πολλών βαθμίδων με σύνδεση NEMA 6/8" ή από 10" και πάνω με προτυποποιημένη σύνδεση και ημιαξονικές πτερωτές αρθρωτού τρόπου κατασκευής. Ενσωματωμένη βαλβίδα αντεπιστροφής. Όλα τα μέρη που έρχονται σε επαφή με το ρευστό κυκλοφορίας είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτα υλικά.
Κινητήρας
Τριφασικός ηλεκτροκινητήρας για απευθείας εκκίνηση ή εκκίνηση αστέρα-τριγώνου. Στεγανοποιημένος, ερμητικά χυτευμένος κινητήρας, εμποτισμένος με ρητίνη, με περιέλιξη με μόνωση από βερνίκι ή κινητήρας με δυνατότητα επαναπεριέλιξης με περιέλιξη με μόνωση από PVC, αυτολιπαινόμενα έδρανα, με πλήρωση νερού‐γλυκόλης. Οι κινητήρες της σειράς NU 611, NU 8..., ΝU 9... διατίθενται εναλλακτικά και στον τύπο για πόσιμο νερό (τύπος Τ).
Ψύξη
Η ψύξη του κινητήρα πραγματοποιείται μέσω του υγρού άντλησης. Ο κινητήρας πρέπει να λειτουργεί πάντα βυθισμένος. Πρέπει να τηρούνται οι οριακές τιμές για τη μέγιστη θερμοκρασία υγρού άντλησης και την ελάχιστη ταχύτητα ροής. Η κατακόρυφη τοποθέτηση μπορεί να γίνει κατ' επιλογή με ή χωρίς χιτώνιο ψύξης. Η οριζόντια τοποθέτηση πρέπει να γίνεται σε συνδυασμό με ένα χιτώνιο ψύξης.
Μανδύας πίεσης
Ο μανδύας πίεσης χρησιμεύει για την απευθείας εγκατάσταση του συγκροτήματος στο σύστημα σωληνώσεων. Εδώ δεν τοποθετείται από τον κατασκευαστή βαλβίδα αντεπιστροφής. Η μέγιστη πίεση προσαγωγής ανέρχεται σε 10 bar.
|