Description
- Οικονομία βενζίνης και λαδιού
Οι κινητήρες με την νέα σχεδίαση OHV, και θαλάμου καύσης (σε σύγκριση με την τεχνολογία κινητήρων πλαϊνών βαλβίδων) είναι κατά 30% οικονομικότεροι στην κατανάλωση βενζίνης. Νέα τροφοδοσία λαδιού κατά διαστήματα. Αυτοί οι 2 παράγοντες χαμηλώνουν το κόστος λειτουργίας.
- Κερδίζουν χώρο χαμηλό ύψος
Όλοι οι κινητήρες της νέας σειράς GM που έχουν σαν χαρακτηριστικό την τοποθέτηση του κυλίνδρου σε γωνία 30ο κερδίζουν ύψος 50-60χιλ. από άλλους με κάθετο κύλινδρο.
Ο νέος σχεδιασμός μεγάλης εξάτμισης πολλαπλών αυλών, το ειδικά διαμορφωμένο φίλτρο αέρος, ο πλάγια τοποθετημένος κύλινδρος και η νέα σχεδίαση βαλβίδων εισαγωγής – εξαγωγής, συντελούν σε μια λειτουργία με λιγότερους θορύβους εξάτμισης, και εισαγωγής, ομαλό επίπεδο κραδασμών.
Η δεξαμενή καυσίμων έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τον κίνδυνο ανάφλεξης από την θερμοκρασία της εξάτμισης ή της ηλεκτρικής σύνδεσης. Η ενισχυμένη κατασκευή της δεξαμενής είναι ένας επιπλέον παράγων ασφαλείας.
Με καινούριο σύστημα μηχανικής αποσυμπίεσης, βελτιωμένη θέση στροφάλου και χειρόμιζας, μπορείτε ευκολότερα να ξεκινήσετε τους νέους κινητήρες της σειράς GM / GT.
- Κατασκευή μεγάλης αντοχής και διάρκειας
Όλα τα εξαρτήματα της νέας σειράς κινητήρων GM / GT, στρόφαλος, πιστόνι, κύλινδρος, βαλβίδες, γρανάζια, έχουν ενισχυθεί για να προσφέρουν μεγαλύτερη αντοχή και διάρκεια στη λειτουργία. Ειδική φροντίδα έχει δοθεί στην στεγανοποίηση των κινούμενων εξαρτημάτων για την αποφυγή ανεπιθύμητων φθορών.
|