ΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ

 
ΠΡΟΙΟΝΤΑ » ΑΝΤΛΙΕΣ ΟΜΒΡΙΩΝ - ΛΥΜΑΤΩΝ » Υποβρύχιες Αντλίες Λυμάτων » Υποβρύχια Αντλία Λυμάτων

Περιγραφή

Υποβρύχια Αντλία Λυμάτων WILO STS series
  • 1418464170_sts_.jpg
Υποβρύχια Αντλία Λυμάτων WILO STS series

 

 

Περιγραφή:

 

Υποβρύχια αντλία λυμάτων


 

Χρήση

Άντληση πολύ βρόμικων υγρών από:

Αποστράγγιση οικιών και εκτάσεων

Αποχέτευση λυμάτων (άντληση λυμάτων που δεν περιέχουν περιττώματα σύμφωνα με το πρότυπο DIN EN 12050-2)

Διαχείριση υδάτινων πόρων

Εγκαταστάσεις βιολογικού καθαρισμού και διύλισης νερού

Βιομηχανικές και χημικές εγκαταστάσεις


 

 

Ιδιαιτερότητες/Πλεονεκτήματα προϊόντος

Αφαιρούμενο καλώδιο σύνδεσης και πλωτηροδιακόπτης

Απλή λειτουργία χάρη στον προσαρτημένο πλωτηροδιακόπτη (τύπος A)

Απλή εγκατάσταση μέσω ενσωματωμένης βάσης αντλίας

Ελεύθερο πέρασμα στερεών: 40 mm

Ενσωματωμένη θερμική προστασία κινητήρα (1~/3~) και προστασία έναντι διακοπής λειτουργίας φάσης (3~)

Πτερωτή από ανοξείδωτο χάλυβα


 

Τεχνικά στοιχεία

Σύνδεση ηλεκτρικού δικτύου: 1~230 V, 50 Hz ή 3~400 V, 50 Hz

Τρόπος λειτουργίας σε βύθιση: S1 ή S3 25%

Βαθμός προστασίας: IP 68

Κατηγορία μόνωσης: B

Θερμική παρακολούθηση περιέλιξης

Μέγιστη θερμοκρασία ρευστού: 3 ‐ 35 °C

Μήκος καλωδίου: 10 m

Ελεύθερο πέρασμα στερεών: 40 mm

Μέγιστο βάθος βύθισης: 5 m

 


 

Περιγραφή/Κατασκευή

Υποβρύχια αντλία λυμάτων ως βυθιζόμενο ενιαίο συγκρότημα για σταθερή ή κινητή υγρή εγκατάσταση.

 

Υδραυλικό σύστημα

Η έξοδος στην κατάθλιψη κατασκευάζεται ως κάθετη βιδωτή σύνδεση Rp 1½. Ως τύποι πτερωτής χρησιμοποιούνται πτερωτές ελεύθερης ροής.

 

Κινητήρας

Οι κινητήρες ξηρού ρότορα μεταβιβάζουν τη θερμότητά τους μέσω του περιβλήματος κατευθείαν στο περιβάλλον ρευστό και μπορούν να χρησιμοποιούνται βυθισμένοι σε συνεχή ή διακοπτόμενη λειτουργία.

Για προστασία του κινητήρα από διείσδυση ρευστού υπάρχει ένας στεγανός θάλαμος. Το χρησιμοποιούμενο ρευστό πλήρωσης είναι βιολογικά διασπώμενο και ασφαλές για το περιβάλλον.

Οι κινητήρες μονοφασικού ρεύματος είναι εξοπλισμένοι με φις σούκο και στον τύπο A, με πλωτηροδιακόπτη. Οι κινητήρες τριφασικού ρεύματος είναι εξοπλισμένοι με ελεύθερα άκρα καλωδίων.

Στεγανοποίηση

Η στεγανοποίηση στο ρευστό γίνεται μέσω ενός στυπιοθλίπτη δακτυλίου, ανεξάρτητου από τη φορά περιστροφής, ενώ η στεγανοποίηση στον κινητήρα με μία τσιμούχα άξονα.


 

Υλικά κατασκευής

Κέλυφος αντλίας EN-GJL-250

Βάση στήριξης: Φαιός χυτοσίδηρος

Πτερωτή: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301

Άξονας: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4404

Στυπιοθλίπτης στην αντλία Άνθρακας/Κεραμικό

Τσιμούχα άξονα στον κινητήρα: NBR

Στατικό παρέμβυσμα: NBR

Περίβλημα κινητήρα: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

 

Γενικά στοιχεία

Τύπος αντλίας

Υποβρύχιες Αντλίες Ακαθάρτων WILO STS 40

Χώρα προέλευσης

Γερμανία

Στοιχεία αντλίας

Εύρος Παροχών [m3/h]

έως 17 [m3/h]

Μέγιστο μανομετρικό [m]

10 [m]

Στόμιο κατάθλιψης/εξόδου

έως 1 1/2''

Μέγιστη θερμοκρασία υγρού

35 C

Στοιχεία κινητήρα

Ισχύς

έως 1 HP

Τάση

220V / 380 V

Στροφές ανά λεπτό

2900

Κλάση μόνωσης

F

Βαθμός προστασίας

IP68

Υλικά κατασκευής

Σώμα αντλίας

EN-GJL-250

Πτερωτή

Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301

 

 

 

<< Προηγούμενο  |   Επόμενο >>
 
Ωράριο Λειτουργίας Ρόγκας [200xX]
SSL Certificates
 

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου τα οποία αποθηκεύονται στον φυλλομετρητή μας κατά την πλοήγησή μας στο διαδίκτυο. Σκοπός τους είναι να ειδοποιούν τον ιστότοπο που επισκέπτεται ο χρήστης, για την προηγούμενη δραστηριότητά του. Συνήθως περιγράφουν στοιχεία μας όπως όνομα χρήστη (user name) και συνθηματικό πρόσβασης (password) με σκοπό κατά την επίσκεψή μας στον ίδιο ιστότοπο αργότερα, να μας "θυμάται" και να μην χρειάζεται να κάνουμε login.
 

Διαβάστε περισσότερα ...

Είναι τα cookies που χρησιμοποιούνται από την ιστοσελίδα μας με σκοπό να βελτιώσουν την περιήγηση σας και να αποθηκεύσουν προσωρινά στο περιηγητή σας τις προτιμήσεις σας.

Η απενεργοποίηση τους, είναι πιθανό να προκαλέσει προβλήματα στη προβολή της ιστοσελίδας.

Μπορείτε να ρυθμίσετε τον περιηγητή σας να μπλοκάρει ή να σας προειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά κάποια μέρη της ιστοσελίδας δεν θα δουλεύουν σωστά.