Περιγραφή:
Υποβρύχια αντλία λυμάτων
Χρήση
Άντληση πολύ βρόμικων υγρών από:
Αποστράγγιση οικιών και εκτάσεων
Αποχέτευση λυμάτων (άντληση λυμάτων που δεν περιέχουν περιττώματα σύμφωνα με το πρότυπο DIN EN 12050-2)
Διαχείριση υδάτινων πόρων
Εγκαταστάσεις βιολογικού καθαρισμού και διύλισης νερού
Βιομηχανικές και χημικές εγκαταστάσεις
Ιδιαιτερότητες/Πλεονεκτήματα προϊόντος
Αφαιρούμενο καλώδιο σύνδεσης και πλωτηροδιακόπτης
Απλή λειτουργία χάρη στον προσαρτημένο πλωτηροδιακόπτη (τύπος A)
Απλή εγκατάσταση μέσω ενσωματωμένης βάσης αντλίας
Ελεύθερο πέρασμα στερεών: 40 mm
Ενσωματωμένη θερμική προστασία κινητήρα (1~/3~) και προστασία έναντι διακοπής λειτουργίας φάσης (3~)
Πτερωτή από ανοξείδωτο χάλυβα
Τεχνικά στοιχεία
Σύνδεση ηλεκτρικού δικτύου: 1~230 V, 50 Hz ή 3~400 V, 50 Hz
Τρόπος λειτουργίας σε βύθιση: S1 ή S3 25%
Βαθμός προστασίας: IP 68
Κατηγορία μόνωσης: B
Θερμική παρακολούθηση περιέλιξης
Μέγιστη θερμοκρασία ρευστού: 3 ‐ 35 °C
Μήκος καλωδίου: 10 m
Ελεύθερο πέρασμα στερεών: 40 mm
Μέγιστο βάθος βύθισης: 5 m
Περιγραφή/Κατασκευή
Υποβρύχια αντλία λυμάτων ως βυθιζόμενο ενιαίο συγκρότημα για σταθερή ή κινητή υγρή εγκατάσταση.
Υδραυλικό σύστημα
Η έξοδος στην κατάθλιψη κατασκευάζεται ως κάθετη βιδωτή σύνδεση Rp 1½. Ως τύποι πτερωτής χρησιμοποιούνται πτερωτές ελεύθερης ροής.
Κινητήρας
Οι κινητήρες ξηρού ρότορα μεταβιβάζουν τη θερμότητά τους μέσω του περιβλήματος κατευθείαν στο περιβάλλον ρευστό και μπορούν να χρησιμοποιούνται βυθισμένοι σε συνεχή ή διακοπτόμενη λειτουργία.
Για προστασία του κινητήρα από διείσδυση ρευστού υπάρχει ένας στεγανός θάλαμος. Το χρησιμοποιούμενο ρευστό πλήρωσης είναι βιολογικά διασπώμενο και ασφαλές για το περιβάλλον.
Οι κινητήρες μονοφασικού ρεύματος είναι εξοπλισμένοι με φις σούκο και στον τύπο A, με πλωτηροδιακόπτη. Οι κινητήρες τριφασικού ρεύματος είναι εξοπλισμένοι με ελεύθερα άκρα καλωδίων.
Στεγανοποίηση
Η στεγανοποίηση στο ρευστό γίνεται μέσω ενός στυπιοθλίπτη δακτυλίου, ανεξάρτητου από τη φορά περιστροφής, ενώ η στεγανοποίηση στον κινητήρα με μία τσιμούχα άξονα.
Υλικά κατασκευής
Κέλυφος αντλίας EN-GJL-250
Βάση στήριξης: Φαιός χυτοσίδηρος
Πτερωτή: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301
Άξονας: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4404
Στυπιοθλίπτης στην αντλία Άνθρακας/Κεραμικό
Τσιμούχα άξονα στον κινητήρα: NBR
Στατικό παρέμβυσμα: NBR
Περίβλημα κινητήρα: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301
|