Περιγραφή:
Υποβρύχια αντλία λυμάτων με εσωτερικό σύστημα κοπτήρων για διακεκομμένη λειτουργία με υδραυλικό τμήμα από φαιό χυτοσίδηρο και κινητήρα από ανοξείδωτο χάλυβα για σταθερή και φορητή υγρή εγκατάσταση.
Χρήση
Άντληση λυμάτων με περιττώματα, καθώς και δημοτικών και βιομηχανικών λυμάτων με συστατικά μακριών ινών κατά την
Αποστράγγιση υπό πίεση
Αποστράγγιση σπιτιών
Διάθεση λυμάτων
Διαχείριση υδάτινων πόρων
Εγκαταστάσεις βιολογικού καθαρισμού και διύλισης νερού
Ιδιαιτερότητες/Πλεονεκτήματα προϊόντος
Σφαιρικό σχήμα συστήματος κοπτήρων
Υψηλός βαθμός απόδοσης
Χαμηλά λειτουργικά έξοδα
Με ειδική διαμόρφωση που εμποδίζει το φράξιμο και το βούλωμα
Θάλαμος φραγής λαδιού
Υψηλή ασφάλεια λειτουργίας
Ανοξείδωτος κινητήρας από ανοξείδωτο χάλυβα σε 1.4404 (316 L)
Στάνταρ αντιεκρηκτική προστασία σε όλους τους τύπους 3~400V
Τεχνικά στοιχεία
Ηλεκτρική σύνδεση: 1~230 V, 50 Hz ή 3~400 V, 50 Hz
Τρόπος λειτουργίας σε βύθιση: S1
Τρόπος λειτουργίας σε ανάδυση: S2-15 min, S3 10%
Βαθμός προστασίας: IP 68
Κατηγορία μόνωσης: F
Θερμοκρασία υγρού: 3 … 40 °C, το πολύ 60 °C για 3 λεπτά
Ελεύθερη διέλευση: 40 mm
Μέγιστο βάθος βύθισης: 20 m
Μήκος καλωδίου: 10 m
Εξοπλισμός/Λειτουργία
Πατενταρισμένος μηχανισμός κοπτήρων σφαιρικού σχήματος με εσωτερικό περιστρεφόμενο κοπτήρα και συρόμενη κοπή
Επιτήρηση θερμοκρασίας περιέλιξης με διμεταλλικό αισθητήρα
Προαιρετική εξωτερική επιτήρηση στεγανοποιητικού θαλάμου για το θάλαμο φραγής λαδιού
Περιγραφή/Κατασκευή
Υποβρύχια αντλία λυμάτων με εσωτερικό σύστημα κοπτήρων ως βυθιζόμενο ενιαίο συγκρότημα για μόνιμη ή κινητή υγρή εγκατάσταση.
Υδραυλικό σύστημα
Η έξοδος από την πλευρά κατάθλιψης υπάρχει ως τύπος σύνδεσης οριζόντιου σπειρώματος (Rp 1¼" σε MTS 40/21…27) ή σύνδεσης φλάντζας. Ως τύποι πτερωτής χρησιμοποιούνται μονοκάναλες πτερωτές.
Κινητήρας
Οι κινητήρες ξηρού ρότορα μεταβιβάζουν τη θερμότητά τους μέσω του περιβλήματος κατευθείαν στο περιβάλλον μέσο και μπορούν να χρησιμοποιούνται βυθισμένοι σε συνεχή ή διακοπτόμενη λειτουργία.
Για προστασία του κινητήρα από διείσδυση μέσου υπάρχει ένας στεγανός θάλαμος. Το χρησιμοποιούμενο μέσο πλήρωσης είναι βιολογικά διασπώμενο και ασφαλές για το περιβάλλον.
Ο στυπιοθλίπτης καλωδίου είναι κουμπωτός. Τα μήκη καλωδίου είναι διαθέσιμα σε σταθερές διαβαθμίσεις των 10 m.
Στεγανοποίηση
Η στεγανοποίηση στο μέσο γίνεται μέσω ενός στυπιοθλίπτη δακτυλίου, ανεξάρτητου από τη φορά περιστροφής, ενώ η στεγανοποίηση στον κινητήρα με μία ακτινική τσιμούχα άξονα.
Υλικά κατασκευής
Κέλυφος αντλίας EN-GJL-250
Πτερωτή: EN-GJL-250
Άξονας: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4021
Στυπιοθλίπτης στην αντλία SiC/SiC
Τσιμούχα άξονα στον κινητήρα: NBR
Στατικό παρέμβυσμα: NBR
Περίβλημα κινητήρα: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4404
Μηχανισμός κοπτήρων: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4528
|