Περιγραφή:
Σχεδιασμός
Πολυβάθμια, υποβρύχια αντλία 4"
Χρήση
- Για την παροχή νερού από γεωτρήσεις και δεξαμενές
- Για την παροχή νερού, άρδευση με καταιονισμό και κανονική
- Αύξηση πίεσης
- Μείωση της στάθμης νερού
- Για την άντληση νερού χωρίς μακρόινα και διαβρωτικά συστατικά στοιχεία
Ιδιαιτερότητες/Πλεονεκτήματα προϊόντος
- Τα μέρη που έρχονται σε επαφή με το υγρό είναι ανοξείδωτα
- Ενσωματωμένη βαλβίδα αντεπιστροφής
- Χαμηλές φθορές χάρη στις επιπλέουσες πτερωτές
- Κινητήρας εύκολος στη συντήρηση
Εξοπλισμός/Λειτουργία
- Υποβρύχια αντλία πολλών βαθμίδων με ακτινικές ή ημιαξονικές πτερωτές
- Ερμητικά χυτευμένοι κινητήρες
- Ενσωματωμένη βαλβίδα αντεπιστροφής
- Σύνδεσμος NEMA
- Κινητήρας μονοφασικού ή τριφασικού ρεύματος
- Θερμική προστασία κινητήρα για κινητήρα μονοφασικού ρεύματος
Τεχνικά στοιχεία
- Δείκτης ελάχιστης απόδοσης (MEI) ≥ 0,7
- Ηλεκτρική σύνδεση: 1~230 V, 50 Hz ή 3~400 V, 50 Hz
- Υποβρύχιος τρόπος λειτουργίας: S1
- Θερμοκρασία υγρού άντλησης: 3-30 °C
- Ελάχιστη ροή στον κινητήρα: 0,08 m/s
- Μέγιστη περιεκτικότητα σε άμμο: 50 g/m3
- Μέγιστοι κύκλοι έναρξης: 20/h
- Μέγιστο βάθος βύθισης: 200 m
- Βαθμός προστασίας: IP 68
- Σύνδεση κατάθλιψης: Rp 1¼ ‐ Rp 2
Υλικά κατασκευής
- Περίβλημα υδραυλικού συστήματος: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301
- Πτερωτές: Noryl
- Άξονας υδραυλικού συστήματος: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4104
- Περίβλημα κινητήρα: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301
- Άξονας κινητήρα: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4305
Περιγραφή/Κατασκευή
Υποβρύχια αντλία για την κατακόρυφη ή την οριζόντια εγκατάσταση.
Υδραυλικό σύστημα
Υποβρύχια αντλία πολλών βαθμίδων τμηματικής κατασκευής με ακτινικές ή ημιαξονικές πτερωτές. Ενσωματωμένη βαλβίδα αντεπιστροφής. Όλα τα μέρη που έρχονται σε επαφή με το υγρό κυκλοφορίας είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτα υλικά.
Κινητήρας
Ανοξείδωτος μονοφασικός ή τριφασικός ηλεκτροκινητήρας για απευθείας εκκίνηση. Στεγανοποιημένος, ερμητικά χυτευμένος κινητήρας με περιέλιξη με μόνωση βερνικιού, εμποτισμένος σε ρητίνη, αυτολιπαινόμενα έδρανα, με πλήρωση νερού-γλυκόλης.
Ψύξη
Η ψύξη του κινητήρα πραγματοποιείται μέσω του αντλούμενου υγρού. Η λειτουργία του κινητήρα πρέπει να πραγματοποιείται πάντα με τον κινητήρα σε βύθιση. Πρέπει να τηρούνται οι οριακές τιμές για τη μέγιστη θερμοκρασία ρευστού καθώς και η ελάχιστη ταχύτητα ροής. Η κάθετη τοποθέτηση μπορεί να γίνει με ή χωρίς χιτώνιο ψύξης κατ' επιλογή. Η οριζόντια τοποθέτηση πρέπει να γίνει σε συνδυασμό με ένα χιτώνιο ψύξης.
|