Περιγραφή:
Σχεδιασμός
Πολυβάθμια, υποβρύχια αντλία 4"
Χρήση
- Για την παροχή απλού και πόσιμου νερού από γεωτρήσεις και δεξαμενές
- Παροχή νερού οικιακής χρήσης
- Για τη δημοτική υδροδότηση, άρδευση με καταιονισμό και κανονική
- Αύξηση πίεσης
- Μείωση της στάθμης νερού
- Για την άντληση νερού σε βιομηχανικές εφαρμογές
- Για την άντληση νερού χωρίς μακρόινα και διαβρωτικά συστατικά
Ιδιαιτερότητες/Πλεονεκτήματα προϊόντος
- Έγκριση ACS
- Ανθεκτικό στην οξείδωση χάρη στην κατασκευή ανοξείδωτου χάλυβα
- Ευέλικτη εγκατάσταση για κατακόρυφη ή οριζόντια τοποθέτηση
- Εύκολη εγκατάσταση χάρη στην ενσωματωμένη βαλβίδα αντεπιστροφής
- Μεγάλο φάσμα ισχύος
Εξοπλισμός/Λειτουργία
- Υποβρύχια αντλία πολλών βαθμίδων με ακτινικές πτερωτές
- Ενσωματωμένη βαλβίδα αντεπιστροφής
- Σύνδεσμος NEMA
- Κινητήρας μονοφασικού ή τριφασικού ρεύματος
- Ερμητικά χυτευμένοι κινητήρες
Τεχνικά στοιχεία
- Δείκτης ελάχιστης απόδοσης (MEI) ≥ 0,7
- Ηλεκτρική σύνδεση: 1~230 V, 50 Hz ή 3~400 V, 50 Hz
- Υποβρύχιος τρόπος λειτουργίας: S1
- Θερμοκρασία υγρού άντλησης: 3-30 °C
- Ελάχιστη ροή στον κινητήρα: 0,1 m/s
- Μέγιστη περιεκτικότητα σε άμμο: 50 g/m3
- Μέγιστοι κύκλοι έναρξης: 20/h
- Μέγιστο βάθος βύθισης: 350 m
- Βαθμός προστασίας: IP 68
- Σύνδεση κατάθλιψης: Rp 1¼ ‐ Rp 2
Υλικά κατασκευής
- Περίβλημα υδραυλικού συστήματος: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301
- Πτερωτές: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301
- Άξονας υδραυλικού συστήματος: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4057
- Περίβλημα κινητήρα: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4301
- Άξονας κινητήρα: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4305
Περιγραφή/Κατασκευή
Υποβρύχια αντλία με έγκριση ACS για κατακόρυφη ή οριζόντια εγκατάσταση.
Υδραυλικό τμήμα
Υποβρύχια αντλία πολλών βαθμίδων με υποδοχή σύνδεσης NEMA 4" και ακτινικές ή ημιαξονικές πτερωτές σε αρθρωτό τρόπο κατασκευής. Ενσωματωμένη βαλβίδα αντεπιστροφής. Όλα τα μέρη που έρχονται σε επαφή με το υγρό άντλησης είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτα υλικά.
Κινητήρας
Ανοξείδωτος μονοφασικός ή τριφασικός ηλεκτροκινητήρας για απευθείας εκκίνηση. Στεγανοποιημένος, ερμητικά χυτευμένος κινητήρας εμποτισμένος σε ρητίνη, με περιέλιξη με μόνωση βερνικιού, αυτολιπαινόμενα έδρανα, με πλήρωση νερού-γλυκόλης.
Ψύξη
Η ψύξη του κινητήρα πραγματοποιείται μέσω του υγρού άντλησης. Ο κινητήρα πρέπει να λειτουργεί πάντα βυθισμένος. Πρέπει να τηρούνται οι οριακές τιμές για τη μέγιστη θερμοκρασία υγρού άντλησης, καθώς και η ελάχιστη ταχύτητα ροής. Η κατακόρυφη τοποθέτηση μπορεί να γίνει κατ' επιλογή με ή χωρίς χιτώνιο ψύξης. Η οριζόντια τοποθέτηση πρέπει να γίνεται σε συνδυασμό με ένα μανδύα ψύξης.
Μανδύας πίεσης
Ο μανδύας πίεσης χρησιμεύει στην απευθείας εγκατάσταση του συγκροτήματος στο σύστημα αγωγού σωλήνα. Εδώ δεν τοποθετείται από τον κατασκευαστή βαλβίδα αντεπιστροφής. Η μέγιστη πίεση προσαγωγής ανέρχεται σε 10 bar.
|